Μήνυμα: Δεν δέχεστε cookies που είναι απαιτούμενα για την λειτουργία του Ιστοχώρου.Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του Browser σας για την αποδοχή cookies.



Αντιτριβικό Polytron Spray 200ml
Μεγέθυνση Εικόνας


Αντιτριβικό Polytron Spray 200ml

Τιμή μονάδος (piece): €12.50 τοις μετρητοίς

Υπολογισμός ποσού πληρωμής με κάρτα:


Κύρια χαρακτηριστικά:

1. Γρήγορη διείσδυση, διάσπαση σκουριάς και διάβρωσης, επιτάχυνση κοπής και διάτρησης

2. Οι κοφτερές λάμες κοπτικών εργαλείων παραμένουν κοφτερές για σημαντικά μεγαλύτερο διάστημα, και τα φινιρίσματα των επιφανειών είναι πολύ πιο ομαλά και καθαρά

3. Μειώνει την κατανάλωση ισχύος όταν χρησιμοποιείται σαν λιπαντικό

4. Μειώνει το θόρυβο και θερμοκρασία

5. Επιτρέπει πολύ μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης του εξοπλισμού

6. Πολύ καλό στην απόκρουση της μόλυνσης από χημικά.

Ενδεικτικά Στοιχεία Δοκιμών:

Specific gravity 0.8
Total Base Number 4.5
Copper Strip Corrosion 1A
Dielectric Strength 33 kV
Flash Point COC 0F 115

Οφέλη

  • Διατηρεί τα μέρη του εξοπλισμού εντελώς καθαρά από τα κατάλοιπα
  • Μειώνει την θερμοκρασία και το θόρυβο του εξοπλισμού.
  • Εξαλείφει το 95 - 99% της φθοράς του εξοπλισμού.
  • Προστατεύει τον εξοπλισμό σε μεγάλη περιοχή θερμοκρασιών.
  • Διασπά σκουριά και βρωμιά και ξεκολλά τα κολλημένα μέταλλα.
  • Αποδίδει σε οποιεσδήποτε συνθήκες μόλυνσης, υγρασίας και σκόνης.
  • Παρέχει λίπανση απίστευτης αντοχής και διάρκειας ζωής.

1. Εξαιρετική λίπανση για:

* γλίστρες

* οδηγούς

* εργαλεία μικρού και μεσαίου μεγέθους

* καδένες, αλυσίδες μοτοσυκλετών, βενζινοπρίονων, ανυψωτικών κλπ.

* βίδες

* έκκεντρα

* οδοντωτοί κανόνες, καστάνιες

* έδρες γραναζιών

* κινούμενα μέρη ηλεκτρικών και αεροκίνητων εργαλείων.

* κινούμενα μέρη ταινιόδρομων και ηλεκτρικών κινητήρων σε βιομηχανικές εφαρμογές.

 2. Μηχανισμοί από σιδηρούχα και μη σιδηρούχα μέταλλα.

Ψεκάζοντας το προϊόν σε εργαλεία κοπής ή σιαγόνες λεπίδων κατά διαστήματα ακολουθούν τα παρακάτω οφέλη:

* πολύ λιγότερη φθορά του εργαλείου

* πολύ ομαλότερα τελειώματα επιφανειών

* αποφυγή κολλημάτων των κοπτικών εργαλείων σε σιδηρούχα και μη μέταλλα.

3. Ηλεκτρολογικός Εξοπλισμός

Προστασία των ηλεκτρικών επαφών, συνδέσεων και ηλεκτρικών συλλεκτών από τη διάβρωση και ηλεκτρική οξείδωση, και σαν αφυγραντικό μέσο σε ηλεκτροκινούμενο εξοπλισμό όπως γερανοί, ανελκυστήρες κλπ.

4. Προληπτική λίπανση των μερών των μηχανισμών πριν την συναρμολόγηση ή των κινητήρων.

Η λίπανση των μερών για την ομαλότερη / ευκολότερη εφαρμογή κατά τη διάρκεια της συναρμολόγηση του μηχανισμών ή (κινητήρων).

5. Επιβράδυνση της οξείδωσης

Πολύ αποδοτικό στη διείσδυση κατά της σκουριάς αλλά και κατά της οξείδωσης των επιφανειών των μηχανισμών που εργάζονται σε διάφορες συνθήκες υγρασίας και θερμοκρασίας.

Που έχει βρει εφαρμογή το Polytron και ποιοι το χρησιμοποιούν.

Aγωνιστικές ομάδες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στις ΗΠΑ.
Βελτιωτικοί οίκοι αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.
Εταιρείες που χρησιμοποιούν βαρέα και μεσαία οχήματα στους κινητήρες και στα σασμάν που χρησιμοποιούν.
Εταιρείες κατεργασίας και επεξεργασίας μετάλλων στα σασμάν των μηχανημάτων και στα τρυπάνια τους.
Εκατομμύρια σκοπευτές και κυνηγοί σε όλο τον κόσμο. Απλά τα όπλα τους δουλεύουν καλύτερα, θέλουν ελάχιστη συντήρηση και δεν δείχνουν κανένα σημάδι καταπόνησης.
Εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και και άλλων μηχανοκίνητων για τους ίδιους ακριβώς λόγους.

Η αντιτριβική διεισδυτική λίπανση σε σπρέι Polytron (PL) προορίζεται για χρήση σε βιομηχανικές και εμπορικές εφαρμογές. Περιέχει Polytron MTC και είναι επιστημονικά σχεδιασμένο για τη μεγαλύτερη απόδοση κάθε φορά όπου εφαρμόζεται όπως στη σκουριά, τη διάβρωση ή τα χημικά.

Το Polytron (PL) όχι μόνο διεισδύει ανάμεσα στην υπερβολική σκουριά και τη διάβρωση αλλά επίσης κατεργάζεται την μεταλλική επιφάνεια έτσι ώστε να μειωθεί η τριβή και να εξαλειφθεί η φθορά. Η χρήση αυτού του προϊόντος παρέχει για μακρύ και συνεχές χρονικό διάστημα, ομαλή λειτουργία σε κάθε μεταλλικό μηχανισμό. Ο αριθμός των εφαρμογών και τα οφέλη που επιτυγχάνει, απέχουν πάρα πολύ από κάθε άλλο γνωστό προϊόν.

Εκπλήσσει με την απόδοσή του όταν χρησιμοποιηθεί για λίπανση κοπτικών λεπίδων σε ψαλίδια, κλαδευτήρια, χορτοκοπτικά μηχανήματα. Εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα όταν χρησιμοποιηθεί σε κλειδαριές, μεντεσέδες, αρθρώσεις, αλυσίδες μοτοσυκλετών και μηχανισμούς που θορυβούν λόγο σκόνης ή φθοράς ή οξείδωση κλπ.

Το πρώτο βίντεο δείχνει πως σαν πρόσθετο στο φθηνότερο λάδι έχουμε απόδοση αντοχής 333% πάνω από το ακριβότερο λάδι της αγοράς.


To δεύτερο βίντεο εξηγεί τον τρόπο λειτουργείας του.

Πολικές συνθήκες. Ο θάνατος όλων των λυπαντικών διότι τα λυπαντικά αρχίζουν να στερεοποιούνται και ο κινητήρας/μηχανισμός δεν ξεκινά καν.

Το τρίτο βίντεο δείχνει πως το polytron απλά δεν καταλαβαίνει από κρύο.

Το τέταρτο βίντεο δείχνει τι θα συμβεί εαν 1ον. Αφαιρέσετε το καπάκι του κινητήρα. 2ον Αφαιρέσετε το κάρτερ του λαδιού (λάδια τέλος). 3ον Βάλετε το αυτοκίνητο να τρέχει μέσα στην έρημο.  4ον Τα λάδια που αφαιρέσατε είχαν πρόσθετο Polytron.

Το πέμπτο  βίντεο δείχνει τι θα συμβεί εαν 1ον. Αφαιρέσετε το καπάκι του κινητήρα. 2ον Αφαιρέσετε το κάρτερ του λαδιού (λάδια τέλος). 3ον Βάλετε το αυτοκίνητο μέσα στη θάλασσα.  4ον Τα λάδια που αφαιρέσατε είχαν πρόσθετο Polytron.

Ανακεφαλαίωση

Για άλλη μια φορά είμαστε υπερήφανοι που προσθέτουμε στην γκάμα μας ένα προϊόν τόσο πρωτοποριακό και με τόσο μεγάλη απόδοσή που μπορεί να χαρακτηριστεί μαγικό. Το Polytron δεν είναι ένα απλό λάδι, βασικά δεν είναι καν λάδι, είναι μια νέα κατηγορία που ενώ θεωρητικά πάντα, ανήκει στην λίπανση, πρακτικά την καταργεί τελείως, εφ' όσον δημιουργεί τέτοιες συνθήκες ούτως ώστε να μειώνονται οι τριβές και οι αναπτυσσόμενες θερμοκρασίες, μεταξύ δύο μετάλλων που έρχονται σε τριβή, σε τέτοιο βαθμό, ούτως ώστε η χρήση λιπαντικού να μην χρειάζεται καν. Η επίσημη ορολογία της μεθόδου είναι DRY IMPREGNATED LUBRICATION® και σημαίνει Εγγύς Στεγνή Λίπανση.


Δύο μεταλλικές επιφάνειες, όσο λείανση και να έχουν, κάτω από μικροσκόπιο εμφανίζουν τις ατέλειες τις επιφάνειας τους, φανταστείτε δύο πολύ ψιλά ντουκόχαρτα, πρόσωπο το ένα με το άλλο. Όταν το ένα μέταλλο αρχίζει να τρίβεται με το άλλο αυτές οι αόρατες στο μάτι ατέλειες, δημιουργούν τριβές, αύξηση της θερμοκρασίας, και κυρίως θράση αυτών τον μικρών ατελειών, που δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερες ατέλειες, και αυτά τα θραύσματα εγκλωβίζονται ανάμεσα στις δύο μεταλλικές επιφάνειες, λειτουργώντας σαν γυαλόχαρτο, αυξάνοντας ακόμη περισσότερα την τριβή, την θερμοκρασία και την καταστροφή των μετάλλων. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιούμε λιπαντικά. Τα διάφορα λιπαντικά δημιουργούν μια μεμβράνη μεταξύ των δύο επιφανειών, μειώνοντας την τριβή και την θερμοκρασία. Ναι μεν λειτουργούν αλλά όχι όσο αποτελεσματικά θα θέλαμε γιατί οι κορυφές από αυτές τις ατέλειες συνεχίζουν να συγκρούονται και να σπάνε, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να βρίσκονται διάσπαρτα μέσα στο λιπαντικό, κάνοντας ακριβώς αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που αλλάζουμε το λιπαντικό μας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αρχικά λοιπόν η λύση δόθηκε με διάφορα πρόσθετα στα λιπαντικά που φαινομενικά μεν έλυναν το πρόβλημα, στην πράξη όμως είδαμε ότι δημιουργούν νέα προβλήματα. Κάποια είχαν βάση το χλώριο. Αυτά καταργήθηκαν νωρίς γιατί το χλώριο απλά κατέστρεφε τα μέταλλα. Μετά ήρθε το Teflon. Μια χαρά δούλευε μόνο που όταν καιγόταν ήταν καρκινογόνο και δημιουργούσε ίνες οι οποίες τελικά πάλι αύξαναν την τριβή. Εάν τα λιπαντικά με πρόσθετα teflon τα αλλάζουμε στις σωστές ώρες χρήσης τότε είχαμε άριστα αποτελέσματα. Αργότερα ήρθαν τα λιπαντικά τύπου CLP που λειτουργούν πάλι με φιλμ αλλά χωρίς Teflon. Όλα καλά λοιπόν αλλά δυστυχώς δεν χρειαζόμαστε λίπανση μόνο σε κλειστούς μηχανισμούς αλλά και σε μηχανισμούς που είναι εκτεθειμένοι στις καιρικές συνθήκες, πάγο, κρύο, βροχή, σκόνη, άμμο κτλ. Στην περίπτωση δε των πυροβόλων όπλων, κάπνα, υπολείμματα πυρίτιδας, μολύβδου και ένα σωρό άλλα. Σε αυτούς τους μηχανισμούς λοιπόν όλα τα προαναφερθέντα λιπαντικά, λιώνουν και αρχίζουν  να τρέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες αφήνοντας τις επιφάνειες εκτεθειμένες, παγώνουν και σχεδόν στερεοποιούνται στις χαμηλές θερμοκρασίες, εμποδίζοντας τον μηχανισμό να ξεκινήσει να λειτουργεί. Τέλος δουλεύουν σαν μαγνήτης σε κάθε είδους στερεό σωματίδιο που υπάρχει στην ατμόσφαιρα και ακουμπήσει επάνω τους, κάνοντας το λιπαντικό λάσπη.  Εάν αυτή η λάσπη δεν καθαριστεί κολλάει πάνω στην μεταλλική επιφάνεια αρχίζοντας την διάβρωση. Πρέπει λοιπόν να καθαρίζουμε το λιπαντικό από το όπλο αμέσως μετά την χρήση γιατί αλλιώς λειτουργεί σαν διαβρωτικό και να το περνάμε πάλι με καθαρό λιπαντικό για να επαναλάβουμε τον κύκλο. Τρελό μεν αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.


Όχι ακριβώς. Το Πολυτρον δεν έχει καν σχέση με όλα αυτά. Όταν ανέβει ελάχιστα η θερμοκρασία των μετάλλων, εισχωρεί στους πόρους τους και ουσιαστικά εξομαλύνει τις ατέλειες, επιτυγχάνοντας Επιφανειακή Σκλήρυνση. Λειτουργεί ως μέρος του μετάλλου και συγχωνεύεται με την μοριακή δομή της επιφανείας του. Από την στιγμή αυτή και μετά μπορούμε απλά να το σκουπίσουμε με ένα πανί και να αφήσουμε τις επιφάνειες φαινομενικά απροστάτευτες. Το αποτέλεσμα στην λειτουργία είναι πραγματικά εξωφρενικό εφ' όσον το Polytron έδωσε αποτελέσματα μείωσης τριβής μέχρι και 90%, μείωση της θερμοκρασίας μέχρι και 3 βαθμούς και αύξηση της ιπποδύναμης κατά 3 ίππους, σε κινητήρες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, και δοκιμάστηκαν αυτοκίνητα με απολύτως άδειο κάρτερ λαδιού να κάνουν ταξίδια 70 χιλιομέτρων μέχρι να κολλήσουν. Το εντυπωσιακότερο είναι ότι όλα τα σωματίδια που κάθονται στην επιφάνεια ναι μεν μπορεί να κάθονται αλλά δεν προσκολλούνται. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ο πάγος είναι μεν πάνω στο μέταλλο αλλά δεν έχει κολλήσει ούτε έχει επηρεάσει η χαμηλή θερμοκρασία την επιφανειακή σκλήρυνση, ο μηχανισμός θα δουλέψει κανονικά και αξιόπιστα απορρίπτοντας απλά τον πάγο. Επίσης εφ' όσον ο πάγος και το νερό δεν έχει έρθει σε πραγματική επαφή με το μέταλλο δεν μπορεί να το διαβρώσει. Το ίδιο συμβαίνει με το χώμα τις λάσπες κτλ. Να δώσουμε ένα άλλο παράδειγμα στα πυροβόλα λειόκαννα. Όσοι χρησιμοποιούμε μονόβολα γνωρίζουμε τι μπελάς είναι, διότι τα υπολείμματα του προηγούμενου μονόβολου, σιδερώνονται από το επόμενο μονόβολο με αποτέλεσμα να πρέπει μετά να τρίβουμε την κάννη ασταμάτητα με την σιδερένια βούρτσα για να τα ξεκολλήσουμε και να την καθαρίσουμε. Εάν η κάννη του λειόκαννου περαστεί με Polytron τότε το επόμενο μονόβολο παίρνει μαζί του τα υπολείμματα του προηγούμενου, ουσιαστικά καθαρίζοντας την κάννη. Πως καθαρίζεται η κάννη από τα τελευταία υπολείμματα; Απλά την περνάτε με ένα πανί και τέλος.


Όλο το μυστικό είναι στους δύο όρους που χρησιμοποίησα προηγουμένως “Εξομαλύνση των ατελειών” και “Επιφανειακή Σκλήρυνση”. Δεν κάνει λίπανση βελτιώνει τις ιδιότητες του μετάλλου για την δουλειά που έχει σχεδιαστεί να κάνει. Π.χ. Έχουμε ένα τρυπάνι σιδήρου. Εάν το λαδώσουμε με οποιοδήποτε άλλο λιπαντικό το τρυπάνι απλά παύει να τρυπάει δηλαδή απλά αχρηστεύεται. Εάν το περάσουμε με Polytron το τρυπάνι κόβει καλύτερα και θα αντέξει πολύ περισσότερες ώρες χρήσης από το κανονικό.

Δεν είναι μαγεία είναι χημεία.







Περισσότερες κατηγορίες


Καθαριστικά / Σετ καθαρισμού

Καθαριστικά / Σετ καθαρισμού


Χημικά λίπανσης / καθαρισμού / Αντιτριβικά

Χημικά λίπανσης / καθαρισμού / Αντιτριβικά


Κατά της υγρασίας

Κατά της υγρασίας


Πανάκια καθαρισμού / λίπανσης / προστασίας

Πανάκια καθαρισμού / λίπανσης / προστασίας


Προετοιμασία & Βαφή Όπλων / Preparation & Gun Bluing

Προετοιμασία & Βαφή Όπλων / Preparation & Gun Bluing


Προστασία και συντήριση ξύλου / Wood Care

Προστασία και συντήριση ξύλου / Wood Care


BIRCHWOOD CASEY

BIRCHWOOD CASEY


Gunslick Pro

Gunslick Pro


Hoppe's No 9

Hoppe's No 9


Outers

Outers


Polytron

Polytron


Queens Custom Guns

Queens Custom Guns


Remington

Remington


Ανακοινώσεις

Designed by Elissabeth Kyrmizoglou and developed by Stamatis Kekes (c) 2012 for Guns 'N Roses Gunshop